Service

Van telefonische ondersteuning tot onderhoudscontracten

Vanaf de aankoop en installatie tot de verkoop van uw machine staat bij ons de beschikbaarheid en productiviteit van uw machines steeds in de focus. We ondersteunen u op elk gebied, van levering van gereedschappen, tot een snelle service.

Door teleservice hebben we de mogelijkheid een directe verbinding tussen uw machine en onze service te maken. Via afstandsdiagnose kunnen we al problemen analyseren of oplossen, wat stilstandstijden vermindert. In veel gevallen zijn daardoor interventies ter plaatse niet meer nodig.

Beste klant, teneinde u zo snel mogelijk te kunnen helpen, vragen we u bij het doorgeven van uw probleem volgende zaken bij de hand te houden:

  • machinenummer
  • foutmeldingen en nummers
  • korte beschrijving van het probleem

Indien de rechtstreekse lijnen bezet zijn kan u ook steeds een mailtje sturen naar service@vac-machines.be opnieuw met vermelding van het machinenummer, foutmeldingen en een korte beschrijving van het probleem.

Door teleservice hebben we de mogelijkheid een directe verbinding tussen uw machine en onze service te maken. Via afstandsdiagnose kunnen we problemen analyseren of oplossen, wat stilstandstijden vermindert. In veel gevallen zijn daardoor interventies ter plaatse niet meer nodig.

Indien U een probleem hebt met uw machine, neem dan contact op met de onze service afdeling via onderstaande gegevens

Laser

e-mail

+32 (50) 45 60 47

 

Punch

e-mail

+32 (50) 45 60 48

Bend

e-mail

+32 (50) 45 60 48

Marking

e-mail

+32 (50) 45 60 48