Een Service-ticket aanmaken


Stap 1

Stap 1

Algemene informatie

Selecteer de reden van het bericht, uw machine en machinenummer. De machines uit uw machinepark worden weergegeven.

 

Stap 2

Stap 2

Foutcodes invoeren

Wordt er een foutcode weergegeven op de gebruikersinterface van de machine? Zo ja, geef dit dan ook op, zodat wij de problemen sneller kunnen oplossen. 

 

Stap 3

Stap 3

Beschrijf het probleem

Met een korte foutbeschrijving kunnen wij uw verzoek nog beter behandelen. 

Stap 4

Stap 4

Foto's toevoegen

Upload met uw smartphone gemaakte foto's direct in de app, zodat de servicemonteur het probleem gemakkelijker kan zien. 

Stap 5

Stap 5

Noem een contactpersoon

Is uw dienst bijna afgelopen? Geen probleem. Geef gewoon de gegeven van uw collega in de volgende dienst. De servicetechnieker neemt dan rechtstreeks contact met hem op.

Klaar

Klaar

Uw ticket is aangemaakt

U krijgt een samenvatting van het volledige bericht ter controle. Zodra alles correct is ingevuld, verstuurt u het servicebericht en ontvangt u onmiddelijk een bevestiging.